//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

kosong
Wednesday, March 28, 2012 | 7:39:00 PM | 0 comments


Apa yang aku rasa sekarang ?

kosong . Ya , itu yang aku rasa .
rasa mahu di hentikan tiap-tiap rasa yang hadir .
rasa yang bukan selamanya hanya sementara .
penat dengan harapan yang palsu .
penat dengan harapan yang hanya sia-sia .
Rasa mahu jerit pada setiap manusia yang hadir dalam hidup aku ,
bahawa aku sudah penat .

Penat dengan omong kosong yang berintikan janji manis
yang hanya tinggal di beri makan pada manusia yang di pilih .


aku penat sebenarnya .
dan sekarang apa yang aku mahu hanya bersendiri .
bagai bayi yang masih berada di kandungan ibunya .
tanpa ada yang menyakiti tanpa ada yang menganggu .
itu sudah cukup buat aku rasa bahagia .
Kosong bukan bermakna penamat untuk kebahagian aku ;)

Jadi manusia-manusia sekalian ,
dengar sini ,
aku tidak perlukan manusia-manusia cuma tahu
omong kosong .
jaga hati aku sudah cukup buat aku rasa bahagia .
Itu sudah mampu buat aku kembali tersenyum .


Nota tapak kaki :
Aku Mahu Senyum Saja :)



Older Post