//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

kamu tahu ?
Friday, March 25, 2011 | 10:05:00 AM | 2 comments




aku bukan jenis yang baik
apa lagi untuk menjadi yang terbaik
kamu tahu
aku sudah lupa cara untuk senyum
aku sudah terbiasa dengan dunia dua muka
haha kan aku sudah pernah bilang
hipokrit kini nama kedua aku

diluar aku ketawa
tapi di dalam
kamu tahu ?
kadang kadang aku benci dengan diri sendiri
bila berlagak pura pura kuat
sedangkan dalam hati ?
hanya tuhan yang tahu

ada yang kisah ?
ada yang ambik tahu ?
haha tidak akan ada !
tapi aku tahu
ada sesetengah manusia yang sedang bergelak gembira
melihat keadaan aku sebegini
silakan ketawa sepuas mahu mu

tapi ingat
aku adalah jenis yang licik
tidak kira hebat macam mana pun
aku hebat dalam berpura
luar senyum dalam hancur
luar ketawa dalam hampir mati !




nota tapak kaki :

kamu tahu ?
aku suka berdepan dengan manuisa manusia hipokrit
sebab kamu itu sama dengan aku





Older Post | Newer Post