//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

SEGMEN : jom syok sendiri - 2 ~
Monday, January 31, 2011 | 12:35:00 PM | 8 comments




salam 1 malaysia . .
aiseymen ayat tak boleh blah dowh
hari nie aku nak buang tebiat kejap
ehehehe . . buang tebiatlah tue kan sebab nak syok sendiri
jom layan kat bawah


Boleh berikan nama glamour anda dalam dunia maya ini ?

" si lesung pipi . nampak comel sikit walaupun sebenarnya tak comel manapun ehehe "

Kenapakah anda memilih nama tersebut ?

" sebab saya ada lesung pipit . nampak panjangkan tapi senang jex nak ingat "

Kenapa anda berblogging ?

" pada mulanya sekadar suka suka saja . tapi tiba tiba rasa macam dunia blog
nie best . kita boleh kongsi apa apa saja dalam blog nie .
lepas tue bukan untuk diri kita sendiri saja yang baca
tapi untuk orang lain juga "

Siapakah pemberi semangat anda ?

" diri sendiri . tapi yang paling banyak beri semangat dan tunjuk ajar
pasal blog nie adalah sahabat saya FARRA .
sebab dia juga lah wujud belog si lesung pipi nie "

Sudah berapa lamakah anda berblog ?

" 7 bulan 4 hari . kewujudan belog saya masih baru lagi "

siapakah idola anda dalam dunia blogging ini ?

" dunia sebelah zara dan ben ashaari
kedua dua blog nie memang best ! yang lain bukan tak best cuma
hati nie da terpikat dengan blog mereka "

kenangan manis anda dalam dunia blogging ?

" kenangan manis saya bila entry yang saya buat ada orang sudi datang
dan komen . yalah bukan semua orang rajin nak tinggalkan komen dekat entry kitakan "

kenangan pahit anda dalam dunia blogging ?

" rasanya dari mula wujudnya blog saya nie , belum pernah ada kenangan pahit
yang saya terima "

pencapaian terbaik anda dalam dunia blogging ini ?

" follower da mencecah 300 lebih . dan saya harap mereka follow blog saya
sebab nak baca entry saya . bukan sekadar suka suka "

selain berblog , apakah minat anda ?

" edit gambar , baca novel "

bagaimana anda membahagikan masa anda diantara berblog dengan aktiviti yang lain ?

" masa saya tidaklah padat sangat sehingga mahu membahagikan masa
untuk aktiviti yang lain "

pendapat anda mengenai dunia blog di malaysia ini

" ok lah . semakin ramai yang berminat walaupun sekadar suka suka "

nasihat anda untuk mereka jika ingin memiliki blog sendiri

" korang yang masih baru dekat dunia blogging nie kalau boleh
janganlah nak letak komen dekat chatbox " i follow u , follow me back "
rasanya korang follow blog tue macam tak ikhlas .
kalau ikhlas kenapa mengharapkan blog anda di follow balik ?
kalau blog korang ada power tersendiri , pasti orang akan follow blog korang juga
macam blog BEN ASHAARI "

nyatakan dalam majalah mana anda ingin dimasukkan

" majalah remaja "




Older Post | Newer Post