//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

OMG ! i'm FAT already . what should i do ?
Wednesday, January 19, 2011 | 12:40:00 PM | 9 comments
gemuk sanggatkah aku ?
yeah ! aku dah gemuk
bukan aku tak suka dengan keadaan badan aku yang gemuk
cuma kurang selesa
sebelum nie aku pernah jugak berbadan gemuk
bukan gemuk manapun
cuma kelihatan berisi
lepas tue ada sebab sebab tertentu aku jadi kurus balik
hingga kawan sekerja aku kata aku hisap " GAM "
dulu kira da ok
badan turun sampai 44kg
tapi sekarang dah naik balik 46kg
see . . da bertambah berat badan aku kan

aku gemuk sebab kuat makan
tengah tengah malam aku bantai kek
makanan yang berminyak
dan yang seangkatan dengannya
nampaknya aku kena diet lagi huhu . .
tapi macam mana ?
nafsu makan aku kuat sanggat . .

cousin aku cakap aku gemuk sebab stress
stress ? ya kadang kadang
apa apa pun aku akan cuba turunkan balik berat badan aku
yang sudah gedempol ini
wish me luck yep !

pssssssttttttt hairankan dengan mulut mulut orang nie
bila kita kurus di persoalkan
bila kita gemuk pun akan dipersoalkan
kenapa tak lihat diri sendiri ?
tepuk dada tanyalah selera .

> 44 kg <


> 46kg <




Older Post | Newer Post