//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

mengata dulang paku serpih mengata orang dia yang lebih . kesian ~
Saturday, January 8, 2011 | 12:00:00 PM | 0 comments
mengata dulang paku serpih
mengata orang dia yang lebih

bila cakap pasal nie , semua orang pun tahu maksudnya kan
hari nie tertulisnya entry nie sebab ada orang yang suka nak cakap hal orang lain
sedangkan dia lagi teruk
aku tengah panas ok !
so sesiapa yang tak berkenan dengan entry nie
sila jangan baca .

ish . . plezlah
sedar diri dulu sebelum mengata boleh ?
sesukasuki sesedap mulut kau saja kata aku macam GRO kn
kau cakap aku macam tue sebab kau nampak gambar aku yang ini ?


hello !
nilai orang bukan dari luaran saja ok
tapi dalaman juga
ow ya
bukan kau lagi teruk dari aku kew gurl ?
um setahu aku
kau pregnant sebelum khawin kan
ow , kesiannya .
so laki kau mana sekarang sayangs ?
dia da lari kan
oppppssssssss sory darl
terhina banyak pula
so whos care ? !

so plez la darl
sebelum kau nak mengata aku
baik kau cermin diri kau tue dulu
jangan nak ikut sedap mulut kau saja nak hina orang lain
sedangkan kau lagi hina dari aku !

aku akan baik kalau orang tue baik dengan aku
tapi aku akan lagi jahat bila orang tue tunjuk belang dengan aku !
so sendiri maw ingat la k .

pssssssssssttttttttttttt
kau tahu tak
mulut kau lagi busuk dari longkang !
pak Q ! !



Older Post | Newer Post