//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

i follow u , follow me back ~
Saturday, January 22, 2011 | 11:38:00 AM | 21 comments

aku buat entry pasal i follow u , follow me back nie
bukan nak sindir siapa siapa pun
bukan juga tidak berpuas hati
aku sekadar berkongsi apa yang aku rasa
so buat korang korang yang singgah blog aku nie
janganlah terasa pula

dulu waktu aku baru join blog nie
aku juga macam korang
singgah blog kengkawan then letak komen dekat chatbox
" hye . . sy da follow , follow me back yep "
bila aku ingat ingat balik
wa buruknya perangai aku
rasa macam follow blog orang tak ikhalas
betul ndak ?
kalau ikhlas kenapa mengharapkan blog kita di follow balik ?

lagi satu yang aku baru sedar
dan aku sendiri akan buat
bila kau singgah blog aku then kau bagi komen dekat chatbox
" follow u , follow me back "
aku akan follow kau kalau aku rasa aku suka
buat apa kau nak suruh aku follow kau kalau blog kau langsung tak terurus ?
update pun jarang sekali
orang follow blog kau sebab nak baca entry yang kau buat
bukan nak PELAYANG followers

" singgah follow blog awak "
aku akan tulis dekat chatbox bloggers macam di atas
aku buat macam tue sekadar nak mereka mereka tue tahu
yang aku da follow blog diaorang
so sukahati diaoranglah nak follow aku balik atau tidak
sebab aku tahu cara penulisan aku pun bukannya ok sanggat
serabai . . so kalau diaorang follow pun
kira aku beruntunglahkan
sebab masih ada orang sudi nak baca entry yang aku buat

lagi satu
ada juga orang menipu sebab nak PELAYANG followers
diaorang yang sudah berratus ratus dan seangkatan dengannya
datang blog orang
letak komen dekat chatbox konon konon dia da follow aku
aku nie pun dengan bodohnya pergilah dekat blog dia
lepas tue follow blog dia
tenggok kat blog aku
hairan juga kenapa bilangan followers aku tak berubah ubah pun
rupanya aku da kena tipu hidup hidup
tapi takpa lah
yang penting kita ikhlas follow orang tue
betul ndak ?


Older Post | Newer Post