//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

happy bufday anies ! ~
Thursday, January 6, 2011 | 10:06:00 AM | 0 comments

happy bufday to u
u born in the zoo
like a monkey and kangaroo
happy bufday to u
happy bufday anies

hari nie bufday kawan aku yang jauh dimata tapi tetap dekat di hati
aiseymennnnnn ayat tak boleh blah dowh
entry kali nie aku nak cerita sikit pasal minah sorang nie
kalau salah silap cerita , kau tak boleh nak marah aku
sebabnya hari nie hari tua kau
if kau nak marah jugak
tunggulah esok esok k ahahaha

anis nabila a k a anies my bestfriend still study kat universiti utara malaysia
umur sekarang sudah pun masuk 22th
maknanya dia kakak aku lah kan
tapi aku taknak panggil dia kakak
aku lagi selesa panggil dia makcik . sebabnya ?
sebab dia gelar aku nenek , aduyai aku muda lagi la makcik

apa lagi nak cerita pasal makcik nie erk ?
ow ok , dia nie seorang yang peramah tau
walaupun kitaorang just kenal dalam mukabuku .
aku still ingat tau macam mana perkenalan kami
anies , kau ingat tak ?
baik kau cakap ya , kalau tak
um tak nak kawan kau !
ok abaikan , aku mula mencarut lagi
kitaorang kenal sebab hari tue aku edit gambar dia
then aku suruhlah cousin aku send picture tue dalam inbox mukabuka dia
maklumlah mukabuku minah nie private sanggat
sampai nak send inboxpun tak boleh
nak tengok gambar dia yang aku edit ?
tengok kat bawah
ala simple sja bah ahaha


mula dari tue perkenalan kami makin rapat
yang paling best dan aku tak pernah sangkah
anniversary dia dengan bopren dia sama dengan aku
betul tak anies ?
08 october 2009
tapi now semua tinggal kenangan
sudah jadi ex pun agagagaga
jalan percintaan kitaorang pun hampir sama
mencintai orang yang tak tahu nak menghargai . damn !
ok malas nak emosi
buang masa aku nak fikir

makcik , aku da jumpa kebahagiaan aku
kau bila lagi wei ?
never mind , di sini aku nak doakan kau success in your life
dan yang paling penting
berjumpa dengan orang yang akan buat kau bahagia
a m i n ~

( curi gambar kat sini )
ILYSDM makcikkkkkk . .
muahhhhhhh . . syg u ketat ketat .


Older Post | Newer Post