//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

di tanganmu akan ada jawapan ~
Sunday, January 2, 2011 | 10:13:00 AM | 2 comments



apa saja bermain di fikiran aku saat ini ?
terlalu banyak kali untuk aku ingatkan kepala otak aku
supaya jangan terlalu di ingat TENTANG ITU .
ITU sanggat menyakitkan
kuatkah aku untuk jalani hari hari aku saat ini ?
kuatkah aku untuk terima TENTANG ITU ?
oh cukup !
aku tidak sekuat yang aku mahukan
aku juga tidak setabah yang aku fikirkan .

setiap kali aku aku cuba melupakan TENTANG ITU
semakin kuat ia bermain di fikiranku
hi kamu ! !
kenapa semua ini jadi pada aku ?
kenapa bukan dia dia atau dia ?
tidak !
aku mesti kuat
aku sudah berjanji dengan dia
aku harus kuat untuk semua ini meski kenyataannya menyakitkan
menyakitkan ?
ya ! terlalu menyakitkan

tolonglah . .
tolong ajar aku untuk kuatkan hati ini
tabahkan hati aku untuk semua itu
aku cuma mahu satu
kalau boleh aku tidak mahu merasa TENTANG ITU terlalu lama
mungkin permintaan aku keterlaluan
ya ! sanggat keterlaluan bukan
tetapi tidak mengapa
di sini akulah punca segalah masalah
aku yang menyebabkan TENTANG ITU wujud
hinanya aku !

sudah , cukuplah !
jalan ini aku yang pilih
suka atau tidak aku harus teruskan
aku tahu lambat atau cepat rasa TENTANG ITU akan hilang dengan sendirinya
oh tidak ! aku bohong
ingat !
semuanya tidak perlu di paksa
di tanganmu akan ada jawapan
manis mahupun pahit dengan hati yang terbuka
aku redha terima .


Older Post | Newer Post