//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

contest jelingan manja ~
Tuesday, January 4, 2011 | 6:19:00 PM | 8 comments

( jelingan dia manja kan (= )

salam
sudah lama aku tidak men JOIN kan diri untuk contest
bukan sebab aku sudah give up sebab asyik tak menang saja
tapi sebab aku MALAS !
yeah aku malas sebab aku memang PEMALAS
ahahaha . . tak lucu !

ok hari ini aku di tag oleh
FJ
untuk join contest yang di beri nama
CONTEST JELINGAN MANJA
aiseymennnnnn . . aku nak join macamlah jelingan aku manja sanggat kan3 . .
sengal ahahaha . .

setiap contets yang di buat
mesti ada syarat syaratnyakan
jom layan syarat syarat sebelum tengok gambar yang aku pertaruhkan

1. Buat entri pasal contest nie. Semestinya kan?seperti biase. tajuk macam kat atas.
2. Follow blog nie.Kalo tak, nak update macam mane kan?Kalo rajin follow blog nie sekali PrettyLensStore
*sebab PrettyLensStore nie main sponsor*
3. Copy banner kat bawah tue sekali dengan backlink.
4. Gambar contest anda. ikut tajuk tema ok? Tak kan la tajuk jelingan manja korang letak gambo tgh mkn kan? Ikut tema k sayam-sayam.eheee
5.Gambar sendiri,i mean owner blog yg bertanding.Tak mo gambo orang lain. Tak kisah seorang or beramai-ramai.
6.Sila tag kawan2 anda tak kisah la berape orang pun. Atleast seorang.
7.Komen entri nie sekali dengan link korang.
8.Tak khususkan untuk girls aje.Boys pun boleh join.Jangan malu jangan segan.ehee.
sudah di baca ?
senang bukan syarat syaratnya
BAH apalagi jom join sekaki ahaha . .
ok di bawah gambar yang aku cuba pertaruhkan
aku tahu kompom tak menang punya
tapi orang cakap tak salah untuk mencuba
betul ndak ?
mula lagi aku nak merapu
ok cukup !
siapa berminat sila klik
SINI
mari tengok gambar aku dekat bawah
\
/
\
/
\
taraaaaaaaa . .

( mata yang macam hantu tue , itulah aku ! )

amacam jelingan aku manja tak ?
baik korang cakap ya
kalau tak . .
kalau tak abaikanlah . .

sekarang masanya untuk tag kengkawan pula
jom tengok siapa yang kena

*
arol
*eikieyn
*olick saysya


Older Post | Newer Post