//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

aku paling ~
Wednesday, January 12, 2011 | 12:03:00 PM | 4 comments

aku paling PANTANG
bila orang mengata aku tapi tak sedar diri sendiri !
aku paling PANTANG
bila orang nak marah marah aku tanpa sebab
aku paling PANTANG
bila ada orang kaki kelentong dan seangkatan dengannya
aku paling PANTANG
bila ada orang cakap tapi tak serupa bikin
aku paling PANTANG
bila tahu aku da marah tapi sengaja nak buat aku marah lagi !
aku paling PANTANG
bila orang pinjam barang barang aku tapi tak tahu nak bagi balik
aku paling PANTANG
bila ada orang bagi nombor telifon aku dengan orang lain
aku paling PANTANG
bila aku sedap sedap makan kau nak suruh aku berdiri ambil sesuatu
aku paling PANTANG
bila aku tengah tengok TV kau tukar siaran
aku paling PANTANG
bila aku kena paksa paksa
dan
aku lagi PALING PANTANG
bila aku tunggu orang lama lama nak bersiap untuk jalan
last last tak jadi nak jalan !
BUANG MASA tahu !

tapi tak apa
aku masih boleh nak maafkan
sebabnya ?
cinta hati aku akan balik sabah pada 26 januari nie
nasib koranglah harimau tak mengaum !


Older Post | Newer Post