//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

aku da hilang mood nak berblogging !
Tuesday, January 11, 2011 | 6:23:00 PM | 8 comments

( sumber dari pakcik google )

aku da hilang mood nak berblogging
sebabnya bila aku buka blog
masuk kat dashboard then klik dekat STATS
tengok kat OVERVIEW nampak kosong jex
KOSONG ok !
tengok lagi kat POST pun sama hanya nampak KOSONG
langsung xada apa apa
masuk dekat TRAFFIC SOURCES
lepas tue masuk lagi dekat AUDIENCE
semuapun sama
KOSONG !

klik REFRESH tak ada apa apa perubahan pun
tetap sama KOSONG
klik dekat ( now , day , week , month , all time )
langsung tak ada apa apa wei
kenapa jadi macam nie ?

ada sesiapa yang tahu macam mana nak bagi balik STATS tue
macam dulu ?
macam gambar dekat bawah nie

( gambar sekadar hiasan )

ada sesiapa yang sudi nak tunjuk ajar aku ?
kalau macam nie aku nak nagis hentak hentak kaki !
sob3 . . hampah !


Older Post | Newer Post