//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

" SETIA PADA YANG CURANG " ?
Friday, December 17, 2010 | 7:23:00 PM | 3 comments
( motif gambar : saja nak letak buat muka menyampah
dengan orang yang curang bin suka pasang skandal ! )


hari ini aku menulis dengan hati yang tenang
haha tenanglah sanggatkan
sudah lama aku tidak menulis atau meluahkan kisah cinta di sini
dan hari ini baru aku ingin mencoretkan pertanyaan ku
prtanyaan kew ?
mungkinlah juga , mahu tidak mahu aku teruskan juga penulisanku

cinta kadang kadang bahagia
kadang kadang pula menyakitkan
semuanya ada sebabkan
yang ingin aku tuliskan di dalam blog aku ini mungkin agak pelik
tapi itulah kenyataannya
korang pernah dengar pasal
" SETIA PADA YANG CURANG " ?
siapa yang sanggup untuk setia kepada pasangan yang curang ?
semua takkan sanggupkan
kenapa wujud CURANG nie dalam relationship ?
itu lu fikirrrrrrrlah sendiri
sebab nak bagi terang terang pun bukan ada guna
orang akan cakap terlalu banyak sebab kenapa wujud sifat / sikap curang
yang pasti lelaki dan perempuan sama
tak boleh nak salahkan pada satu pihak sahaja

satu lagi
what the difference between SKANDAL and CURANG ?
semuapun banyak pendapatkan
tapi yang pasti cinta itu hanya ada satu
jika bercinta lebih dari satu itu maknanya
curang bin skandal
tapi yang peliknya kenapa taknak terus terang yang korang tue ada skandal ?
bukan susah sanggat punkan
just buka mulut dan cakap
cukup mudahlah tapi korang yang saja nak mempersusahkan
sengaja nak buat c lelaki / perempuan merasa sakit dengan perbuatan korang
apalah korang dapat bila curang ?
jijik tahu tak !

haixxxxxxxx terlebih emosi pula aku menulis
ok lah rasanya entry ini saja aku dapat update buat masa nie
minta maaf aku da jarang nak update blog sebab busy sikit dengan page aku
yang da follow blog aku terimas ya
aku akan follow blog korang balik
hari nie tak sempat nak BW lagi
esok esok aku datang lawat blog korang erk
pubye . .


Older Post | Newer Post