//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

no tittle ~
Thursday, December 30, 2010 | 6:49:00 PM | 0 comments

bila kita tidak mampu untuk meluahkan
sesuatu kepada seseorang menggunakan suara
apa salahnya kita mencuba untuk menggunakan jari jemari .
meluah menggunakan mulut tidak semuanya mampu mendengar

aku di sini menggunakan jari jemariku menaip
yang tidak seberapa pantas untuk meluahkan sesuatu
yang aku tidak mampu menyimpannya lagi di dalam hati
hati aku sekeras batu ?
oh sama sekali tidak !
aku perempuan , aku wanita
kamu tahu insan yang bergelar perempuan itu punya hati yang lembut
terlalu mudah untuk mengeluarkan airmata
buktinya , tanya ibumu sendiri !

hati perempuan untuk di jaga
bukan untuk di permainkan
kamu hebat bila mempermainkan hati si perempuan ?
TIDAK ! . itu sanggat menjijikkan !

ohhhhhhhh tidakkkkkkkkk ! !
aku sudah mula mencarut lagi . hentikan selly !
apa sebenarnya yang aku ingin coretkkan ?
aku tidak dapat berfikir .
aku di sini hanya membuang masa
dan hanya memenatkan jari jemariku untuk menaip
menaip sesuatu yang sanggat annoying !

sekian . . ~

Older Post | Newer Post