//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

lina birthday contest
Wednesday, December 1, 2010 | 10:26:00 AM | 0 comments


happy december allz . .
yeah ! sekarang kita sudah berada di bulan yang baru
so kita buka buku baru ok
di bulan yang baru ini aku dengan rasa tak tahu malu
nak join contest lagi
pantang sungguh aku nampak orang join contest
aku pun nak juga join
walaupun tak pernah nak menang menang
tak apalah kan , sekadar mencuba .

kali nie aku join contest yang di anjurkan oleh lina jalil
cepat tepuk tangan
aku da sebut nama dia wei . .
ehehhee . .
ok2 contest nie di beri nama
lina birthday contest
siapa nak join angkat kaki .
klik di
sini bagi sesiapa yang nak join ok .

tarik tutup contest nie pada 24 december 2010
so masih banyak masa untuk korang join contest nie
jom jom jom
jangan nak buang masa lagi
ehehehe . . memandai pula aku erk .
gambar yang aku pertaruhkan
tarrrraaaaaaaa . .



aku tak tahu sama ada gambar boleh di edit atau tak
sebab aku tengok syarat takda pun tentang tak di izinkan
mengedit gambar
so aku edit la gambar nie sikit sikit .
sikit jerx , aku mana la terer nak edit gambar nie .
so amacam boleh di terima tak ? .

ok sekarang masa untuk tag kengkawan pula
kita tengok siapa yang kena .

*
ahchongz
*fara
*syirahh

ahchongz engko wajib join contest nie
aku tahu kau banyak gambar yang cantik
yang unik . .
kan3 . .


Older Post | Newer Post