//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

happy bufday selly ~
Monday, December 6, 2010 | 10:12:00 AM | 0 comments


yeah ! bufday aku sudah pun berakhir .
hye kamoo . . kamoo . . dan kamoo . .
terimas yep sebab wish bufday aku kat hp dan kat mukabuku . .
terasa aku betul betul orang penting dalam mukabuku tue malam semalam tau
kalau hari harikan best
( dah mula nak berangan lagi )

buat cousin aku bibie
buat adiq aku yon
dan buat member aku yang tiga ekor tue terimas sebab clbrte bufday aku tau .
sayang korang ketat ketat .
happy sesanggatlah kot .
aku sudah tua rupanya .
aku nak balik ke zaman kanak kanak aku dulu .
mak ! boleh tak ? .
( sengal )


umo aku baru jex 20taun
tak tua sanggat pon kan3 .
bek korang cakap ya , kalau tak
um kalau tak . . taknak sayang korang ehehe . .
( sengal nak mampus )

nak tengok kek aku yang tak seberapa besar tue ?
ada jex kat bawa .
jom layan . .







Older Post | Newer Post