//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

edit photo contest ~
Wednesday, December 1, 2010 | 5:35:00 PM | 9 comments

hellow . .
belum sampai sehari aku da join contest lagi .
banggalah konon eheheh . .
kali nie aku join edit photo contest .
da lah hobi aku memang edit2
so tanpa membuang masa aku ikutlah .
tapi kali ni aku tak guna gambar aku
tapi aku guna gambar kawan aku yang di edit guna tangan aku sendiri hehehe . .
macam biasa ada contest ada lah syaratnyakan .
jom layan

syarat :

1-buat satu entry yang bertajuk "edit foto contest"
dalam entry tu ade pic kat atas tu ..xyah letak kat sidebar (nak letak pun xpe..hehe)
pastu link kan terus kat sini..

2-follow lah blog usang ni dalia

3-ape yg perlu buat?korang edit gambar ikut kreativiti korang masing2...
gambar tu ikut hati korang...nak edit gambar masjid ke,gambar pemandangan ke,gambar korang sendiri,gambar qaseh pun xpe hehehe ~
letak gambar sebelum diedit n selepas di edit...dalam entry kamu tu..
kalau nak gtau kamu gune software ape untuk edit tu pun xpe..xmo gtau pun xpe..gambar ramai2 pun xpe gak !
tapi JUJUR ok..jangan amek gmbar org len pulak...!
xbaik tau..
cth kat bawah

pic sebelum

selepas..(contoh je ) sukahati korang nak edit cane pun...
juz satu pun dah cukup..ni saje2 je


4-tag 4 orang

5- tinggalkan link korang kat komen ni ye..snng untuk menterjah ~zaaaasssss meh lah pakat2 juin eh...memeriahkan lagi my first contest ..hee



sebenarnya aku nak letak gambar nie
tapi gambar asal dia tak ada tempat aku
so terpaksa batal lah .
aku pilih gambar kat bawa nie untuk join contest

( klik picture untuk melihat lebih jeles )

amacam ok tak ?
aku taklah pandai sanggat nak edit2 nie
cuma da hobi aku ehehe . .
aku pakai edit pakai xiuxiu + picnik

sekarang nak kena tag pula
ok sesapa nak join contest nie
dan yang lalu kat blog aku nie jom cepat cepat join contest ok .



Older Post | Newer Post