//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

Contest Mata Paling Menawan ~
Friday, December 3, 2010 | 9:49:00 AM | 0 comments


hari ini aku join contest lagi .
musim contest kot ehehe .
contest nie di anjurkan oleh miss farrah .
so , kalau korang nak join dan nak tahu apa syarat untuk contest nie
sila klik di
SINI.

tanpa nak buang masa
jom tengok gambar mata aku yang menawan ehehe . .

kenapa anda rasa mata anda menawan ? :

mata aku menawan sebab mata aku bulat kot .
lagi lagi bila nak guna make up .
amboi tersanggatlah besar ,
xpercaya jom tngok gambar kat bawah .
aku bersyukur juga dapat sepasang mata nie ,
nak tahu kenapa ?
sebab aku boleh tengok ciptaan tuhan kat muka bumi nie .
betul ndak ?
apa apapun mata aku paling menawan
ehehe . .


jom ramai ramai join contest nie
tamat contest nie pada 05 december 2010
time bufday aku la pulak . .

sesiapa yang lalu kat sini yang nampak entry nie
tolonglah join contest nie ok .

Older Post | Newer Post