//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

bubye 2010 . . welcome 2011 ~
Friday, December 31, 2010 | 10:31:00 AM | 4 comments


tak terasa kita sudah di penghujung tahun 2010
tinggal satu hari lagi sahaja sebelum tahun 2010 menutup tirainya dan meninggalkan kita dengan pelbagai kenangan pahit dan manis
yang berlaku sepanjang tahun ini
peredaran masa yang cukup pantas bagi aku
dan sebentar lagi kita akan memasuki tahun 2011
banyak hal yang harus kita renungi di hari hari yang telah kita jalani
sebagai bahan pengingat untuk melangkah ke tahun yang baru

pejam celik . . pejam celik
muncul 01 januari 2011
begitu pantasnya masa berlalu , sungguh pantas
sungguh tidak aku sangkah
sudah remaja rupanya aku ( da tua pon )
bolehkah aku melangkah sejauh jauhnya seperti yang aku inginkan ?
wahai cik selly . . bolehkah kamu ? .
yes ! i can do it dear . .




Older Post | Newer Post