//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

Kids & Baby Photo Contest
Saturday, November 20, 2010 | 9:37:00 AM | 0 comments

mownink allz . .
hari nie nak gatal gatal tangan lagi

nak join 1 contest nie rasa macam best jew
ok2 jom layan syarat syarat contest nie ok .

syarat syarat penyertaan

1. anda mesti menjadi follower blog ini. http://sweetlikekisses.blogspot.com.untuk memudahkan anda tahu apa apa yang di update for contest:)

2
. anda mesti tag kepada 8 orang maksimum.tidak boleh kurang.dan bila anda telah tag anda mesti inform pada kawan anda yang mereka telah ditag.:)

3. letakkan banner contest di sidebar anda.


4. anda mesti sertakan satu gambar.tidak kisah gambar anda zaman baby,zaman anda budak budak,gambar adik anda,gambar anak anda,gambar anak saudara anda..

5. hantar link entry anda didalam kotak komen entry contest ini.

6.mesti mulakan title entry dengan nama contest.

tarikh tutup sehingga 30 november 2010 .tetapi terpulang pada saya jika hendak menamatkan tarikh lebih awal:)..so be alert!:)

hadiah yang bakal dimenangi ialah earring dari lazo diamond jewellery.white gold.

.

gambar nie gambar adik bongsu aku
comel macam aku tak ?
( perasan nak mampus kau selly )
ok2 cukup nak merapu selly
aku letak gambar budak nie , sebab aku sayang sanggat kat dia
yang lain pun sayang juga ehehe
nama budak nie ERIC LEE
tapi parents aku panggil E-CHIEL jew
nak tahu kenapa kitaorang panggil dia e-chiel ?
sebab dulu2 dia kuat sakit
so orang orang tua cakap kalau budak kecil asyik sakit jew
mesti nak kena tukar nama lain
so di sebabkan adik aku nie kecil jew
jadilah nama dia e-chiel .

gambar nie di ambil waktu chinese new year
atok aku kan sambut CNY
tengok muka adik aku
monyok jew kan .
dia tengah majok sebab dapat angpau rm2 jex
dia kata nak yang warna merah
alahai . . budak kecik lagi da nak wrnah merah . .
ok2 cukup ahaha . .
sesapa nak join contest nie
jom
klik sini

sekarang nak kena tag 8orang pula
kita tengok siapa yang kena


dak_degil
mish
fara
mamaGee
mr nakal
pendekar
tia
wan hazel

done *



Older Post | Newer Post