//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

Contest Makan ! Makan ! Makan !
Thursday, November 11, 2010 | 11:01:00 AM | 8 comments


syarat syarat ialah : *Jadi follower SharpShouter.blogspot.com - done
Jadi follower Tees-studio.blogspot.com -
done

salam all
hari ini aku nak masuk contest lagi
contest
Makan! Makan! Makan!
dari blog
SharpShouter
tarikh tutup pada 12 november 2020

dengan itu aku masih sempat untuk ikut contest ini .

jom tengok gambar yang aku pertaruhkan .




kenapa aku letak gambar nie ?

gambar nie tyme aku ngan member lepak kat kfc
tengah tengah malam
dalam diam diam member aku
g snap picture aku tengah ngap
wedges nie .
adoyai . . kenaganlah kan .
comot erk ? makan kan memang macam tue .
hahaha ~



tarraaa . .
sebelum nak ngap ayam tue sempat lagi nak snap erk .

gambar nie pun aku suka .
ahahaha . . tengok macam orang yang 10tahun tak makan kan .

sebenarnya gambar aku tengah makan hanya ada dua jew .

hahaha . . so harap penyertaan aku boleh di terima .



Buat entry khas tentang contest ini. Tajuk entri ialah "Makan! Makan! Makan!". Linkkan kepada blog ini - done

Sertakan gambar korang masa tengah makan. Tak kisahlah bersopan santun, pelahap, comot, rakus ke berbudi pekerti ke. Yang penting, tengah makan! - done

Lepas tu explain sikit tentang gambar tu dan kenapa pilih gambar tu. - done

Ambil poster kat atas ni dan letak kat sidebar blog korang sampai contest tamat. - done

Copy link contest anda dan paste di ruangan komen ini. - done



Older Post | Newer Post