//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

Blog Cantik Dan Menarik ~
Wednesday, November 24, 2010 | 9:38:00 AM | 0 comments

aku dapat award lagi
award nie di tag oleh
qiena


ok macam biasa kalau ada award
mestilah ada soklan yang nak kena jawapkan
jom jawap soklan pulak .

1. apa pandangan awak terhadap blog
Atika ? ( linkkan sekali ye ! )
*simple jew tp tetap cantik .

2. kenangan manis dalam hidup awak ?
*bila bersama semua family untuk meraihkan chinese new year di kampung .

3. kenangan pahit dalam hidup awk ?
* di maki oleh orang yang bergelar kekasih .
(cukup pahit untuk aku terima)

4. adakah awak berpuas hati dengan kehidupan awak yang sekarang ?
*sama sekali TIDAK .

5. nyatakan 3 impian dalam hidup awak yang belum tercapai lagi
* nak ubah diri aku jadi yang betul2 berguna
* nak tolong family aku
* nak buat supaya azam aku betul2 terlaksana


6. tag 10 orang untuk menerima award ini

*
myra LaLa
*cikkyaya
*
mish

*
wan hazel

*
fara
*ahchongz
*
dak_degil
*
hudalulu
*
❀.❤•mRs.nAnEA stOry•❤.❀
*
zaer

--> thnks untuk
qiena
sebab sudi tag aku dengan award nie
walau pun belos aku tak la cantik sanggat
ya ndak ?
ehehehe . .



Older Post | Newer Post