//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

apa nama binatang nie erk ? ~
Wednesday, November 17, 2010 | 2:59:00 PM | 2 comments

salam buat kawan2 belog
yang sudi singgah baca entry di sini .
*selly jangan nk perasaanlah

uhuk aku just nak kongsi pasal something nie
aduyai . .
aku teringin sanggat nak benda tue
tapi aku tak tahu apa nama binatang tue .
binatang nie di gunakan di atas kepala
yekew ?
kira macam tue larh wei . .
cantik jew kalau aku tengok orang pakai tau .
hari tue member lelaki aku yang pakai
semat giler dowh .

binatang nie aksesori rambut
apa kegunaan dia pown aku tak sure
yang pasti aku nak jugak binatang nie

korang tau tak apa nama binatang nie ?
yang kat atas kepala dia tue erk



kalau korang yang da baca entry nie
tahu apa nama binatang tue
tolong tolong lah bagitahu aku erk
ehehe . .
malu lah aku bila masuk kat kedai tak tahu nama binatang nie
aiyo . . tebal muka dowh .

tngok dia guna binatang tue
smart jex kan
aku nak ! aku nak !
huhu.

aduyai . .
wei cuba kau gitau kat aku
apa nama kau
kalau aku da tau senang sikit kan .
mesti kau da ada kat atas kepala aku .

Older Post | Newer Post