//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

aku suka gambar nie sebab . . ~
Monday, November 29, 2010 | 11:27:00 AM | 1 comments



aku join 1 contest lagi yarh . .
tamak haloba btul la kw selly .
ok2 contest nie aku d tag oleh
syirahh
thnks erk awk sbb sudi tag sy . .

siapa nak join angkat tangan \(o.o)/
ehehhe . . ok sapa nak join klik di sini
Cik YUYU.

INFO !!
tempoh contest :- 14nov 2010 - 27 dis 2010
masih bnyk masa lagi
jom ramai2 join contest nie ok .

jom tengok gambar yang aku pertaruhkan


aku suka gambar nie sebab
*no edit
*bergambar dengan kawan yang lama tak jumpa

*kaki aku dengan dia terangkat sama walaupun tangan jew yang tak sama .

*kawan aku tersenyum lebar .

* suka dengan pemandangan gambar tempat aku melekat tue ( ada gunung wei ) .
*gambar nie di ambil pada jam11:39 pm , semua sebab nak melalak kat
kbox . p tengok wayang . memang bestlah .
*terpaksa layan karenah kengkawan waktu nie . walaupun tahu esok paginya
nak kena bangun awal untuk berkerja tapi sempat juga nak keluar
lewat lewat malam .
*gambar nie sebenarnya hanya aku seorang ( asalnya )
bila kawan da tangkap gambar tue dan aku tengok tiba tiba lak ada
mamat sekor nie join sama kat belakang aku . tapi nice kan .
bek korang ngaku ehehhe . .
.
*sebenarnya banyak sanggat sebab kenpa aku suka gambar nie .
tapi nie jex lah yang aku coretkan ok .

ok sekarang masanya untuk tag kengkawan .

*kamoo
*yang lalu
*di sini
*tolong
*ambik tag nie ya .




Older Post | Newer Post