//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

25 perkara yang perlu korang tahu tentang aku ~
Saturday, November 20, 2010 | 11:12:00 AM | 0 comments
( motif picture : aku da dapat binatang yang bernama headband tue )

25perkara yang perlu anda tahu tentang saya :

1~ tak pandai nak makan sayur
* wajib nak kena ambik tahu k ehehe . .
2~ tak pandai nak makan daging
* ayam pandai arh . .
3~ suka sanggat dengan kaler hijau
*mesra alam beb . .
4~ suka sanggat nak buat benda baru
*apa benda tue pun aku tak pasti . .
5~ sms . . sms . . sms . .
* tue kira rutin harian aku
6~ aku suka sanggat nak marah marah tapi aku penyayang tau .
*memanglah kuat marah , da nma nya ompumpuan kn3 . .
7~ suka sanggat nak menyanyi walaupun dalam tandas
* kalau sora ok xpew la jugak , nie macam katak . .
8~ family , my self and my pren
*orang2 penting dalam hidup aku
9~ benci nak percaya 100% dengan orang
*better bwt macam tue kan , nanti diri sendiri jugak yang sakit
10~ still single but not available
*ahahhaa . . single beb . bukan sebab tak laku erk tp not available .
11~ suka sanggat nak menari
* tapi tak pandai2 jugak sampai sekarang
12- seorang yang merokok
* sedang cuba untuk berhenti
13~ suka sanggat dengan penampilan yang smart
* xsuka budak selekeh , hampeh dowh .
14~ suka nak ketawa sampai tak keluar sora
* nie kalau btl2 lucu larh
15~ suka nak suruh orang buat somethng tapi xsuka nak kena suruh
* bertuah punya anak . .
16~ masalh kecik jex terus nak bagi besar2
* kompom bf lari beb . .
17~ kuat merajuk tapi tak pandai nak pujuk
* ambik kw . . jgn nk majok2 nan aq plk tw .
18~ kalau aku kata da tak suka , sampai bila2 pon memang xsuka
* kalau da macam nie faham2 la k .
19~ ahahaha aku ada lesung pipi korang ada tak ?
*aduyai sesi mintak puji plk aku nie ehehe
20~ kau bole katakan aku apa yang kau suka ,
krana aku lakukan apa yang aku suka dan aku bukan suka2
* nie prnsip aku , korang xsuka apa aku leh buat kn3 . .
21~ pssssttttt tau tak , aku benci sanggat nan orang yang penyibuk
* so jgn la nk sibu2 hal aku lak k .
22~ aku budak nakal
* siyez nie , aku nakal sanggat2
23~ aku benci nan playboy/playgurl
* bodoh siotttt arh kalau ada pmpuan tw lelaki gaya macam nie
24~ suka sanggat nak take picture
*hobi baru erk ?
25~ aku suka sanggat nak join contest kat blog atau kat fb
* tak caya ? ahahhaa lantak korang la . .

~ yeah !
aku berjaya tulis 25perkara tentang aku . .
uhuhu penat otak berfikir .
thanks buat
fara
sebab tag aku

n sekarang masa untuk aku lak tag korang k . .
jom tngok sapa yang kena .

dak_degil
mish
mamaGee
mr nakal
pendekar
tia
wan hazel


Older Post | Newer Post