//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

Kita KAWANkan ? ~
Monday, October 18, 2010 | 12:54:00 PM | 0 comments



PERSAHABATAN AKU
tidak TER-nilai
bukan tidak BER-nilai ok
bnyk perbezaan-nya tue
(( copy ayat Chika Boo ))

ini

Farra Wīĉħī

~


-farra my pren yg jauh d mata
tapi dekat di hati
-bnyak membantu aku dalam apa sja
masalah yang aku ada
-farra still study kat KLMU
-umo 19taun dlm taun nie
-peminat kaler green sma mcm aku
-november 28 2010 nie bufday dia
so jom bg dia prsent bnyk2 hahaha

--> farra thnks bnyk bantu aku dalam blog
dan mslh aku
xlupa jgk FB aku hahaha
kau simpan pswrd fb aku bebaik supaya aku
xdapat buka fb tue smpai hati aku da betul2
bersedia untuk online balik ok . .
ILYSM my pren ~

ini May Bell ~


-anies sma mcm fara
pren aku jauh d mata tapi dekat di hati
-msh brgelar seorang pelajar juga
-umo 21taun dalam taun nie
-anies memahami setiap masalah yg aku hadapi
-dia juga selalu mndengar luahan aku
sedih ataupun gmbira kitaorg kongsi bersama
-thanks buat anies sbb masih brada di sebelah aku
walaupun aku sedang besedih

~thnks anies , aku xkan pernah lupa
tentang persahabatan yg kita bina nie
walaupun usia prkenalan kita baru jew.
IMY dowh , bila nak datang SABAH ?
jom lepak nan aku .

ini

Ct Da Solo'Ladies

~


-ini c budak kecik , sudah kecik cute lagi
-c lesung pp sma mcm aku n fara
-umo baru 16taun dalam taun nie
-so still brgelar pelajar lagi la kan
-da pernah jmpa 2kali
-dia memang best , suka ambik berat pasal aku
apalagi bila dengar aku sakit
-peminat kaler pink
-ex kepada exbf aku

~ thnks ct sudi brkawan dengan aku
n thans sbb kau buat aku betul2 trharu
terharu dengan email fb yg kau buat
( sellyct_besfren4eva@yahoo.com )
omg sumpah prsahabatan kita sungguh brmkna walaupun
asalnya kita hnya kenal dalam alam maya
ILYSDM babeh

ini Karen Yon ~


-umo 18taun dalam taun nie
-dia sahabat dan adiq angkat aku
-dia mngelar aku sebagai che-che
-da pernah jumnpa berkali kali
( dulu jew , sekarang xsdh . sbb dia da jauh dri aku )
-seorang yg susah untuk di fahami
( klw korang xknl dia lah )

~ thanks yon , buat che che happy bila tngh bersedih
plezzzzz jmpa che che sblm yon p jauh dari sini
sumpah che che rindu gila dngn yon
rindu brgurau dngn yon
yon the best buat che2
ILYSDM N IMYSDM yon .

ini Chika Boo~


-adik sepupu exbf aku
-umo 18taun dalam taun nie
-still study jgk
-walau xprnah jmpa dia jgk ambik berat pasal aku
apalagi bila aku di kecewakan oleh abg sepupu dia
-ambil berat tentang aku
-dia jgk mengelar aku sbagai che che
-dan dia berharap agar hubungan kami tidak prnah pudar
walaupun aku tidak lagi bersama abg sepupu dia

~chiqa dun worry che2 owez dngn chiqa
che2 xkan prng pudarkan hubungan kita hnya untuk dia
thnks sbb buat che2 tabah hadapi smua mslh yg che2 ada skrng
che2 janji 1 hari nanti kita msti akan dapat jmpa
ILY N IMYSM chiQa ~


---> aku harap persahabatan ini akan berkekalan sampai
bila bila .
cukuplah aku sudah pernah di khianati oleh
seorang insan yg bergelar sahabat
kawan karib aku
aku xingin benda yang lalu berulang lagi .

kita KAWANkan ? ~



Older Post | Newer Post