//Mushroom Garden
+Follow | Dashboard

Cinta itu mnyakitkan
Tuesday, August 24, 2010 | 9:56:00 PM | 0 comments
kata kata manis itu snggat mnyakitkan
kerana ia membuatkan diri hanyut
kata kata manis itu snggt pedih
kerana ia satu pengharapan palsu
cinta itu melukakan
kerana ia hanya bicara kosong sahaja
cinta itu memenatkan
krana ia hanyalah hasutan semata mata.

aku benci bila ia berkaitan cinta
kerana cinta aku terluka
kerana cinta aku terlalai
aku lupa siapa aku.

cinta membuat
ramai hati terluka
banyak yg trseksa
terbatasnya sbuah pemikiran
trjadinya pendustaan kata kata

cinta manusia
hati trluka
cinta insan
terkadang sngsara
cinta wang
hidup mnderita
cinta dunia
tiada yg smpurna.

aku penat dngn cinta
krana cinta
kawan di tngglkan
krana cinta
mereka trluka dan
pasti aku jgk trluka..

Older Post | Newer Post